اطلاعات دوره
آموزش تحلیل پاسخ دینامیکی ساختگاه خاکی به امواج زلزله با دیپ سویل DEEPSOIL
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل پاسخ دینامیکی ساختگاه خاکی به امواج زلزله با دیپ سویل DEEPSOIL

519,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 519,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:بهزاد کریم‌ پور5
  • زمان:4 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی داریم به محاسبه پاسخ ساختگاه های مختلف تحت بارگذاری زلزله و وقوع پدیده هایی در این جهت همچون تشدید را با استفاده از نرم افزار DEEPSOIL بررسی کنیم. این نرم افزار رایگان که در دانشگاه ایلینوی تهیه شده است، تحلیل پاسخ ساختگاه را با در نظر گرفتن یک ستون خاکی یک بعدی به روش غیرخطی و شبه خطی برای ما انجام خواهد داد. این نرم افزار همانند دیگر نرم افزارهای تحلیل ساختگاه، داده هایی همچون رکوردهای زلزله و مشخصات خاک ساختگاه را دریافت می کند و با انجام محاسبات پارامترهای دینامیکی، پاسخ دریافتی را ارائه می دهد. در نهایت از این پارامترها برای تحلیل پاسخ استفاده شده و در صورت نیاز در محاسبات لرزه ای سازه ها به کار گرفته می شوند.
دوره آموزش تحلیل پاسخ دینامیکی ساختگاه خاکی به امواج زلزله با دیپ سویل DEEPSOIL دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهزاد کریم‌ پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 519,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل پاسخ دینامیکی ساختگاه خاکی به امواج زلزله با دیپ سویل DEEPSOIL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کیارش

پروژه کارشناسی ارشد من با این آموزش کاااااملا راحت و عالی حل شد. من و خیلی نجات داد این آموزش و خیلی هم به اطرافیانم معرفی کردم این آموزش رو.

فرزام

بسیار عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی