اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کیفیت آب (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کیفیت آب (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

منظور از کیفیت آب، مطلوب بودن آن برای مصارف کشاورزی و آبیاری است. همانطور که می دانیم نمی توانیم بدون انجام آزمایش های کیفی آب، آن را در طرح های آبیاری به مصرف برسانیم. در اینجا است که اهمیت مطالعه و تعیین کیفیت آب بیشتر مطرح می شود. در این درس در مورد خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی آب و آزمایش هایی در مورد نحوه تعیین املاح و تعیین سختی آب، نحوه تصفیه فاضلاب و استفاده از آب های نامتعارف بحث می شود. همچنین سعی شده به نحوه ای ساده در مورد اهمیت کیفیت آب و آزمایش هایی که در این حیطه وجود دارد، بحث شود و آزمایش های گام به گام ارائه گردد.
دوره آموزش کیفیت آب (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه آخونی پورحسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کیفیت آب (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

احمد

عالی

arm

سلام درود فراوان بر شما بخاطر رايگان بودن

صمد

سپاس از فرادرس برای آموزش های بی نظیر

محمد یاوری

دورد بر خواهر بزگوار بابت موضوعات خوب و تدریس و رایگان بودن البته هزینه هم داشت این مباحث ارزش هزینه دارند

مینا

سلام ممنون بابت رایگان بودن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی