اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی اتصالات جوشی در کتیا CATIA
مسیر آموزشی

آموزش طراحی اتصالات جوشی در کتیا CATIA

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش به نحوه مدل‌سازی و طراحی انواع اتصالات جوشی در محیط جوشکاری کتیا می‌پردازیم. در این محیط، مدل‌سازی انواع اتصالات جوش اعم از: جوش لب‌به‌لب، جوش جناغی، جوش گلویی و... امکان‌پذیر است. از آن‌جایی که نقشه‌خوانی و تفسیر علائم و نشانه‌های جوش یکی از مهارت‌های اساسی مهندسین و تکنسین‌های فنی مرتبط با جوشکاری است، در این آموزش سعی شده است تا علاوه بر تشریح دستورهای کاربردی محیط Weld Design، علائم و اتصالات جوشکاری در نقشه‌کشی نیز آموزش داده شود و مرجعی برای طراحان در زمینه‌های عمران، مکانیک و جوش باشد.  
دوره آموزش طراحی اتصالات جوشی در کتیا CATIA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نبی الله پلنگ سوار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی اتصالات جوشی در کتیا CATIA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

میثم

استاد پلنگ سوار تمام نکات را به نحو عالی بیان کردند.

محمد حسین

استاد خیلی مسلط بودند و از مثال های خوبی استفاد می کردند.

علی

جهت یادآوری برخی از مطالب آموزش هارو تهیه میکنم و این خودش باعث میشه که نکات یا مطالب بیشتری یاد بگیری در کل از آموزش ها راضی هستم به دلیل ارائه برخی از نکات مهم و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی