اطلاعات دوره
آموزش پایش سلامت سازه ها در نرم افزار آباکوس ABAQUS
مسیر آموزشی

آموزش پایش سلامت سازه ها در نرم افزار آباکوس ABAQUS

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرش رحیمی4.5
  • زمان:7 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای ایجاد چرخه پایدار عمر و نگهداری سازه‌ها، نیازمند درک رفتار صحیح آن‌ها تحت شرایط متفاوت بهره‌برداری هستیم. یکی از راه‌های شناخت مشخصات دینامیکی، مدل‌سازی با با نرم‌افزار اجزا محدود ABAQUS است که با کمک آن می‌توانیم حاشیه اطمینان، پاسخ‌ها، شاخص‌های خرابی از روی اندازه‌گیری و عملکرد قابل اطمینان سازه را به دست آوریم. در این فرادرس با ارائه مثال‌های کاربردی در نرم‌افزار آباکوس، جا‌بجایی‌های مجاز و غیر مجاز، محدوده‌های آستانه شکست هر جزو بر اساس آیین‌نامه‌ها و استانداردهای داخلی و بین‌المللی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دوره آموزش پایش سلامت سازه ها در نرم افزار آباکوس ABAQUS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایش سلامت سازه ها در نرم افزار آباکوس ABAQUS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یسنا

خیلی آموزش خوبی بود تئوری هاشو خیلی خوب توضیح داده بودند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی