اطلاعات دوره
آموزش شناخت، نام گذاری و روابط وزنی و حجمی خاک ها در مکانیک خاک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شناخت، نام گذاری و روابط وزنی و حجمی خاک ها در مکانیک خاک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فاطمه ولیخواه4.7
  • زمان:41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس مکانیک خاک از جمله دروس اصلی و تخصصی مقطع کارشناسی رشته عمران، گرایش ژئوتکنیک است که از مباحث بنیادی این گرایش است. هر مهندس عمران در به کارگیری علم خود در طراحی و اجرای فونداسیون ها، گودبرداری ها، سدهای خاکی و به طور کلی طرح و اجرای تمامی سازه های ژئوتکنیکی، نیازمند تسلط بر مباحث پایه مکانیک خاک است. علاوه بر آن، در سال های اخیر، یکی از اصلی ترین دروس کنکور کارشناسی ارشد عمران برای تمامی گرایش ها، درس مکانیک خاک است که اهمیت مطالعه و تسلط بر این درس را برای تمامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد عمران و نه فقط داوطلبان گرایش ژئوتکنیک، بالا برده است.
دوره آموزش شناخت، نام گذاری و روابط وزنی و حجمی خاک ها در مکانیک خاک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه ولیخواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناخت، نام گذاری و روابط وزنی و حجمی خاک ها در مکانیک خاک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرجان شاهین فر

بسیار عالی بود من دانشجو دکتری زمین شناسی هستم و بسیار استفاده کردم

الهام

عالی و جامع.

علی حمیدی

بسیار عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی