اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی سه بعدی به روش فتوگرامتری با فتواسکن Agisoft PhotoScan
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی سه بعدی به روش فتوگرامتری با فتواسکن Agisoft PhotoScan

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:صالح شاه حسینی4.9
  • زمان:2 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش به روند مدل سازی سه بعدی اجسام، از بسیار کوچک در حد یک کفش یا ساختمان تا بسیار بزرگ در حد یک شهر یا یک معدن با استفاده از نرم افزار Agisoft PhotoScan خواهیم پرداخت. با استفاده از این آموزش شما در نهایت قادر خواهید بود صورت و بدن خود را به راحتی سه بعدی کنید، با استفاده از چند عکس از نمای یک ساختمان به نقشه نمای آن دست پیدا کنید، با گرفتن چندین عکس به صورت هم مکان به پانورامای 360 درجه بسیار دقیق برسید.
دوره آموزش مدل سازی سه بعدی به روش فتوگرامتری با فتواسکن Agisoft PhotoScan دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط صالح شاه حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی سه بعدی به روش فتوگرامتری با فتواسکن Agisoft PhotoScan را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمیا

با سلام این اموزش جا برای تکمیل شدن خیلی داره. نقطه کنترل ها از مهمترین بخش های این نرم افزار هستش که متاسفانه نقص بزرگی حساب میشه. باتشکر از شما و تیم خوب فرادرس

a.damandarya

در رابطه با تعریف مارکر نقاط کنترل نحوه جدا سازی پوشش گیاهی جهت رسیدن به توگرافی واقعی زمین مطالبی باشد ممنون می شوم

حسین

محتوا واقعا عالی بود.

امیررضا

کاملا کاربردی بود خیلی ممنون

امین

نقطه قوت این آموزش پروژه محور بودنش هست وقتی آموزش به این صورت باشه یادگیریش خلیی خوب میشه و این آموزش نسبت به هزینه خیلی خوب هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی