اطلاعات دوره
آموزش جداول اطلاعاتی در ArcGIS (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش جداول اطلاعاتی در ArcGIS (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود سلطانیان4.4
  • زمان:42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مجموعه فیلم های حاضر به صورت پروژه محور، فرایند آموزش نرم افزار ArcGIS را پیگیری می کند. مباحث مطرح شده به صورت گام به گام اجرا می شود. در ابتدای هر بحث یک سوال مطرح می شود و سپس در ادامه سعی می شود به صورت اجرای مثال و تمرینات مختلف و تحت یک پروژه به سوال جواب داده شود. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث جداول اطلاعاتی در ArcGIS را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش جداول اطلاعاتی در ArcGIS (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود سلطانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جداول اطلاعاتی در ArcGIS (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهران

عالی

لیدا

با سلام مطالب مطرح شده بسیار کاربردی و نحوه تدریس بسیار عالی بود.

hosinifar53

عالی وکامل بود

فرزانه

آموزشتون عالی بود.

دانشجو

با سلام و خسته نباشید خدمت گروه آموزش فرا درس و استاد گرامی جناب آقای محمود سلطانیان جدول اطلاعاتی یکی از مهم ترین قسمت های نرم افزار آرک جی آی اس می باشد که که کمتر آموزشی به طور جامع به آن پرداخته است در حالی که یکی از مهم ترین قسمت های هر نرم افزار اطلاعات خروجی نرم افزارها هست که توسط نرم افزار آنالیز شده و یا استفاده از خروجی نرم افزار برای تحلیل و طراحی می باشد که در این آموزش حق مطلب به خوبی ادا شده است از این رو این آموزش فوق العاده رو به تمامی دوستان که دانشجوی رشته های معماری ، شهرسازی، عمران، محیط زیست ... پیشنهاد می کنم که آموزش کاربردی می باشد . به امید موفقیت و سرا فرازی روز افزون شما با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی