اطلاعات دوره
آموزش مبانی دینامیک سه بعدی جسم صلب (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مبانی دینامیک سه بعدی جسم صلب (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رحیم شوقی4.8
  • زمان:56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه طراحی مهندسی، مستلزم توانایی تحلیل بالایی است و مطالعه مکانیک مهندسی به واقع این توانایی را پرورش می دهد. آن چه که در مکانیک مهندسی برای انواع سازه ها و ماشین های مورد توجه مهندسین، حائز اهمیت است، مدل سازی ریاضی شامل: اثرات نیرو و حرکت و تحلیل آن ها است. درس دینامیک مهندسی در دوره کارشناسی به عنوان یک درس اصلی برای رشته های مهندسی مانند: مکانیک، هوافضا، عمران، مکانیک ماشین های کشاورزی و … ارائه می گردد و در رشته های مهندسی مکانیک و هوافضا در کنکور کارشناسی ارشد نیز مطرح می شود. مطالب ارائه شده در این فرادرس می تواند در برخی از مباحث، برای دانشجویان رشته های فیزیک (درس مکانیک تحلیلی) نیز مفید باشد، همچنین این درس می تواند پایه و اساس بسیاری از مفاهیم طراحی در رشته های دیگر مانند طراحی ربات در رشته های برق، رباتیک و … تلقی شود.
دوره آموزش مبانی دینامیک سه بعدی جسم صلب (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رحیم شوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی دینامیک سه بعدی جسم صلب (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

سلام خدمت مدیران سایت و مدرس عزیز آقای مهندس شوقی . بیان مدرس عالی بود ولی مباحث در حد پایه مقدماتی بود آموزش برای مقطع کارشناسی و ارشد عالی هست . موضوع دیگه در این آموزش دیده می شد مدرس در انتهای هر جلسه مطالب به صورت کلی بیان می کردن بسیار جالب بود و پیشنهادی که دارم اینکه در مورد رشته مکانیک آموزشهای تخصصی تر ارائه کنید به صورت کلی سعی کنید در مقطع ارشد و دکترا آموزش بیشتری ارائه کنید بسیار عالی میشه، و از طرح تحفیفتان که تو این شرایط اقتصادی ارائه کردید خیلی خیلی ممنون، واقعا کمک بزرگی به ما کرد برای تهیه آموزشهای مورد نظرمان

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی