اطلاعات دوره
آموزش Heavy Lift و تهیه نقشه Lifting Plan با اتوکد
مسیر آموزشی

آموزش Heavy Lift و تهیه نقشه Lifting Plan با اتوکد

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی نوری شمیرانی4.9
  • زمان:3 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جرثقیل ها همواره در ساخت و سازها به کار گرفته می شوند. از سبک ترین آن ها که به فراوانی در سطح شهر دیده می شوند (۱۰ تن، ۵۰ تن و ۱۰۰ تن) تا سنگین ترین آن ها که شامل: جرثقیل های ۴۵۰ تن، ۶۰۰ تن، ۱۲۵۰ تن و… هستند، در نصب تجهیزات فوق سنگین پالایشگاهی به کار گرفته می شوند. جرثقیل ها همواره از صفر تا صد پروژه حضور دارند اما متاسفانه در کشور ما توجه ویژه به این بخش نشده است و دائما شاهد واژگون شدن جرثقیل ها هستیم و بعضا به دلایلی، شرکت های لیفتینگ حتی از آموزش به نفرات خود سر باز می زنند چه برسد به این که بخواهند به نفرات خارج از سیستم خود آموزش دهند و تعداد بسیار محدودی از نفرات در کمپانی ها هستند که به معنای واقعی توانایی برنامه ریزی برای عملیات Lifting را دارند.
دوره آموزش Heavy Lift و تهیه نقشه Lifting Plan با اتوکد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی نوری شمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Heavy Lift و تهیه نقشه Lifting Plan با اتوکد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

از ویژگی های خوب این آموزش موارد زیر هست: 1) بیان بسیار خوب و گیرای مدرس 2)ارائه مطالب همراه با جزیئات ریز و کاربردی 3) کیفیت خوب صدا و تصویر 4) تسلط خوب مدرس روی مطالب

ابوالفضل

سلام و خسته نباشی با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان توضیحات خوب بیانگر تسلط خوب مدرس روی مطالب هست و این یکی از وِیژگی های خوب مدرس هست. امیدوارم در آینده نزدیک بتونید آموزش های تخصصی تر و بهتری در این مورد ارائه کنید.

امیر

سلام واقعا مطالب گفته شده توسط مدرس واضح ، جامع و مختصر مفید بود من رشتم عمرانه و دانستن این فیلد کاری خیلی میتونست توی پیشرفت کاریم موثر باشه. خیلی خیلی ممنونم از فرادرس و مدرس

ایلانی

با سلام و خسته نباشید فقط واژه ی بی نظیرو میتونم برای این آموزش صرف کنم، امیدوارم مباحث تکمیلی به زودی منتشر شود. ممنونم

بهزاد

با سلام این اموزش فوق العاده بود از مدرس تقاضا داریم اموزش جامع وپیشرفته رو هم منتشر کنند. مرسی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی