اطلاعات دوره
آموزش طراحی و ساخت مدل های سه بعدی 3D با ContextCapture Center
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و ساخت مدل های سه بعدی 3D با ContextCapture Center

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرمین مقیمی4.5
  • زمان:3 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، یک نرم افزار معتبر و معروف فتوگرامتری، به نام ContextCapture Center به صورت گام به گام در جهت مدل سازی مبتنی بر واقعیت ارائه شده است. در این نرم افزار، ابتدا تصاویر اخذ شده توسط دوربین ها یا ابر نقاط اخذ شده توسط پویشگرهای لیزری وارد می شوند و پس از پردازش های ماشین بینایی و فتوگرامتری به مدل سه بعدی مبتنی بر واقعیت و سایر محصولات فتوگرامتری، نظیر مدل رقومی ارتفاعی و ارتوفتو تبدیل می شوند.
دوره آموزش طراحی و ساخت مدل های سه بعدی 3D با ContextCapture Center دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرمین مقیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و ساخت مدل های سه بعدی 3D با ContextCapture Center را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرزاد

اصلا پیچیده توضیح ندادن خدایی قابل فهم بود من که راضی بودم.

مازیار

برای من خیلی خوب و کاربردی بود، من خیلی وقته که مخاطب فرادرسم.

منصور

جز بهترین آموزش های شما است.

معصومه

آموزش جامع و مفیدی بود. سپاس

علی

بسیار عالی جامع و کاربری

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی