اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور کتیا – طراحی و مدل سازی جک هیدرولیک در CATIA
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور کتیا – طراحی و مدل سازی جک هیدرولیک در CATIA

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بی شک نرم افزار کتیا (CATIA) یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی است که در حال حاضر بخش وسیعی از بازار طراحی ایران و جهان را به خود اختصاص داده و به علت یادگیری آسان و کاربرپسند بودن آن، در بین کاربران رواج زیادی پیدا کرده است. در این فرادرس در سه درس و در قالب یک مثال علمی و کاربردی، کار با کتیا را یاد گرفته و به کمک آن یک جک هیدرولیک را طراحی می کنیم و در انتها، نقشه های مهندسی مورد نظر را با فرمت های مختلف از نرم افزار دریافت می کنیم.
دوره آموزش پروژه محور کتیا – طراحی و مدل سازی جک هیدرولیک در CATIA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرمحمد بسطامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور کتیا – طراحی و مدل سازی جک هیدرولیک در CATIA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیرحسین

از لحاظ پروژه محوری خیلی خوبه اگر یه پیش زمینه از قبل داشته باشی خیلی خوب میتونی با آموزش پیش بری.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی