اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انسیس ورک بنچ – شبکه بندی مسائل سیالاتی با ANSYS Workbench
مسیر آموزشی

آموزش انسیس ورک بنچ – شبکه بندی مسائل سیالاتی با ANSYS Workbench

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :12 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:اکبر برزگر3.5
  • زمان:2 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شبکه بندی مسائل سیالاتی مهمترین مرحله از حل یک مساله سیالاتی می باشد. امروزه در بسیاری از مقالات علمی و کارهای تحقیقاتی مربوط به مسائل سیالاتی از نرم افزار انسیس ورکبنچ (ANSYS Workbench) استفاده می شود. بنابراین نحوه شبکه بندی یک مساله از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد. همچنین این نرم افزار یکی از نرم افزارهای قدرتمند و نسبتا جدید در زمینه شبیه سازی المان محدود می باشد و به دلیل توانمندی این نرم افزار در شبیه سازی مدل های پیچیده و محیط های کوپله، از آن در بسیاری از صنایع حتی صنایع نظامی استفاده می گردد.
دوره آموزش انسیس ورک بنچ – شبکه بندی مسائل سیالاتی با ANSYS Workbench دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اکبر برزگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انسیس ورک بنچ – شبکه بندی مسائل سیالاتی با ANSYS Workbench را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر

قسمت خیلی زیادی از کاربردهای نرم افزار آموزش داده میشه و خیلی برای پروژه ای که داشتم کاربردی بود و کمکم کرد.

محدثه

سلام آموزش هاتون واقعا خیلی خیلی خوبه اما اگر بشه از مثال های بیشتر و کاربردی تر استفاده کنید واقعا ممنون میشم و سعی کنید مطالب تخصصی تر ارائه بدید.

مهشید

اینو از طریق معرفی همکارم رفتم و تهیه کردم، آموزش جامعی بود. تبریک میگم بابت سایت خیلی خوبتون.

شایان

یه کم آموزش مقدماتی و ضعیف بود. اما ممکنه برای دانشجوهای دیگه مفید باشه.

زهرا

متوسط بود و میتونست به صورت کاملتر و واضحتر توضیح داده بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی