اطلاعات دوره
آموزش پلاگین VisualARQ در مدل سازی با نرم افزار راینو (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پلاگین VisualARQ در مدل سازی با نرم افزار راینو (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمید جعفری3.9
  • زمان:1 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این فرادرس چه برای افرادی که به هیچ نرم افزار معماری مسلط نیستند و چه برای افرادی که به چندین نرم افزار معماری مسلط هستند و نیازمند نرم افزاری قوی تر و باهوش تر هستند مناسب است. ابزارهای متفاوت با کاربردهای مختلف که دانستن نحوه استفاده از آن ها بسیار عملی تر از صرفا چگونه کار کردن خود ابزار است، در این فرادرس با مثال های مختلف قابل یادگیری هستند.
دوره آموزش پلاگین VisualARQ در مدل سازی با نرم افزار راینو (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمید جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پلاگین VisualARQ در مدل سازی با نرم افزار راینو (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mahdi

خدا خیرتون بده

یاسمن

بسیار از خرید این مجموعه راضی هستم . مدرس بسیار مسلط به اموزش است . ممنونم

عادل شریفی مهر

فرادرس فراتر از دنیا خیلی عالیه آموزش هاتون کمیاب و بی نظیر به زبان ساده و قابل فهم تشکر می کنم از این همه تلاش برای گردآوری این مجموعه و کمکی که به رشد دانش دیگران می کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی