اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با انواع حایل بندی در مهندسی تونل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با انواع حایل بندی در مهندسی تونل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز به داشتن شبکه حمل و نقل با کیفیت بالا، اهمیت تونل دو چندان شده است. با افزایش جمعیت و با زیاد شدن درخواست برای داشتن شبکه حمل و نقل با کیفیت، علم مهندسی تونل نیز پیشرفت داشته است. در این آموزش ویدیویی سعی شده است از معرفی تونل و مکانیک سنگ تا طراحی تونل ها و روش های حفاری و همچنین مراقبت از آن ها مطالبی آموزش داده شود. لذا دانشجویان به منبع غنی و کاملی از علم مهندسی تونل دست می یابند. ما در این آموزش قصد داریم تا انواع حایل بندی در مهندسی تونل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با انواع حایل بندی در مهندسی تونل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با انواع حایل بندی در مهندسی تونل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی