اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساختمان های انتقال و توزیع آب – مرور و حل تست
مسیر آموزشی

آموزش ساختمان های انتقال و توزیع آب – مرور و حل تست

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیر رجائی4.7
  • زمان:7 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این درس یکی از اصلی ترین دروس رشته های مهندسی آب است که دانشجویان علوم و مهندسی آب و عمران با آن سر و کار دارند. در کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم و مهندسی آب در گرایش سازه های آبی، ضریب این درس 3 است، بنابراین تاثیر بسیار زیادی در قبولی گرایش سازه های آبی دارد. این فرادرس شامل مفاهیم اولیه و کامل درس ساختمان های انتقال و توزیع آب است و مطالب به گونه ای ارائه شده است که تمامی نیازهای دانشجویان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم و مهندسی آب گرایش سازه های آبی را برطرف کند. در هر درس تمام مطالب به صورت کنکوری بیان شده است و در هر مبحث تست هایی نیز از کنکور کارشناسی ارشد برای یادگیری و فهم بیشتر درس حل و توضیح داده شده اند.
دوره آموزش ساختمان های انتقال و توزیع آب – مرور و حل تست دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر رجائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساختمان های انتقال و توزیع آب – مرور و حل تست را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

عباس

آموزش عالی بود اگر سرفصل ها و جزئیات بیشتری ارائه بشه و اینکه تست و تمرین های بیشتری رو پوشش بده بهتر هست.

محمد

سلام از استاد گرامی آقای رجایی که با تسلط و بیان شیوا خود این درس را تدریس کردند کمال تشکر را دارم. همچنین از مجموعه فرادرس بخاطر گلچین کردن چنین مدرس های ارزنده که به پیشرفت علمی کشور کمک بسزایی می کند کمال تشکر را دارم. ممنونم از شما که باعث شدید این درس را در کنکور ارشد بتوانم خیلی خوب پاسخ بدهم.

سارا

مدرس بیان قویی داشتن و به همین واسط خیلی واضح مطالب انتقال میدادن.

مهدی

عالی بود در کنار آموزش جزوه هم اگر قرار می دادید که خیلی خوب می شد.

یغما

من برای مرور این آموزش رو تهیه کردم که به نفع ام هم بود و استفاده کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی