اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با آب های سطحی در زمین شناسی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با آب های سطحی در زمین شناسی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از دیرباز انسان به دنبال شناخت محیط زندگی و همچنین هر آنچه که زیر پای خود است، بوده است. گاها در قرون گذشته این امر به سبب اطلاعاتی کم و بیش به دست آمده از برداشت های کم عمق صورت گرفته است. ولی امروزه این امر به موضوعی حیاتی تبدیل گشته است، زیرا سازه ها و ارزش زندگی بالا رفته و اهمیت حفظ آن دو چندان شده است. برای همین انسان نیازمند شناخت کره زمین است. در این فرادرس سعی شده است هر آنچه که در مورد زمین و ساختار آن نیاز است در اختیار دانشجویان قرار داده شود تا مسیری هموار در جهت ارتقا کیفیت قضاوت مهندسی آن ها بازگشاید. ما در این آموزش قصد داریم تا آب های سطحی در زمین شناسی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با آب های سطحی در زمین شناسی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با آب های سطحی در زمین شناسی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی زمانیان

باتشکر از تلاشهای بی وقفه

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی