اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اتودسک اینونتور – طراحی مکانیکی با Autodesk Inventor
مسیر آموزشی

آموزش اتودسک اینونتور – طراحی مکانیکی با Autodesk Inventor

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :14 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میثم فراست5
  • زمان:10 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه مدل سازی نرم افزاری نقش مهمی را در بهبود و سرعت و دقت بخشیدن به طراحی قطعات و اجزای ماشین آلات ایفا می کند. نرم افزار Inventor یکی از کامل ترین نرم افزارهای طراحی ماشین آلات و مکانیزم های ساده و پیچیده می باشد. آموزش مدل سازی قطعات مکانیکی و مکانیزم ها در نرم افزار جهت افزایش سرعت و دقت لازم برای فرایندهای طراحی و ساخت، تعمیرات و مهندسی معکوس و افزایش دقت و سرعت لازم برای فرایندهای مهندسی تهیه شده است. توضیح کامل مباحث طراحی مکانیکی و آموزش توسط مدرسین متخصص در این زمینه از نقاط قوت این فرادرس به شمار می رود.  
دوره آموزش اتودسک اینونتور – طراحی مکانیکی با Autodesk Inventor دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم فراست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتودسک اینونتور – طراحی مکانیکی با Autodesk Inventor را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر

در کل انتظار بیشتری داشتم. اشاره به جزییات نکردن.

علی

مدرس مسلط بودند، و آموزش خیلی کاربردی بود.

میلاد

آموزش فوق العاده ای بود، جزییات کامل و مدرس مسلط بودند، خیلی در روند کارم این آموزش کمکم کرد.

سجاد

مجموعا خوب بود، دستتون درد نکنه واقعا راضی بودم.

محمد حسین

خوب بود بد نبود برای اونایی که تازه شروع کردن خوبه ولی خب اصلا حرفه ای نیست خیلی چیز ها رو اشاره نکردن بهش که کاربری رو راحت تر میکنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی