اطلاعات دوره
آموزش مولد فلو – تحلیل فرآیند تزریق پلاستیک با Moldflow
مسیر آموزشی

آموزش مولد فلو – تحلیل فرآیند تزریق پلاستیک با Moldflow

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر بهنام آخوندی4.3
  • زمان:2 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اصولا برای تولید قطعات پلاستیکی که به صورت سه بعدی هستند، از فرایند تزریق پلاستیک استفاده می شود. این فرآیند دارای ورودی های متعددی نظیر فشار تزریق، ابعاد قالب، چگونگی سیستم راهگاهی، دمای مذاب، دمای قالب و ... است که همه این پارامترها بر روی خروجی این فرآیند که همان کیفیت قطعه است اثر می گذارند. بنابراین برای حصول بهترین طراحی و کاهش هزینه های ناشی از سعی و خطا در قالب سازی می بایست قبل از شروع به فرآیند ساخت اطلاعات جامعی از این فرآیند داشته باشیم.
دوره آموزش مولد فلو – تحلیل فرآیند تزریق پلاستیک با Moldflow دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر بهنام آخوندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مولد فلو – تحلیل فرآیند تزریق پلاستیک با Moldflow را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

تا اونجایی که نگاه کردم، سرفصل هاش کامل بود و پیش نمایش هایی که از قبل دیدم خیلی کمک کننده بود.

علی

کلی میتونم بگم که آموزش خوب بود چون کیفیت تدریس مدرس بالا بود.

علی

در حوزه کاریم این آموزش را تهیه کرده بودم که خیلی عالی بود.

روح اله

یه سری مباحث به صورت اجمالی گفتن اما وقتی مثال واقعی انجام میدی یه سری جزئیات برخورد می کنی که هیچ آشنایی یا توضیح در مورد اون وجود ندارد. نرم افزار یه مقدار پیچیدگی داره و نیازمند آموزشی کاملتر، تخصصی و صنعتی تر هست. به صورت کلی میشه گفت خوبه اما یه سری نواقض در جزئیات دارد در واقع 70 درصد لذت بخش هست.

شاهین

وقتی وارد بازار کار میشی حداقلش اینه که صفر صفر نیستی و یک زمینه ای داری. با این وضعیت مریضی و تایم آزادی که داریم بهترین موقعیته که با خرید این آموزش ها استاد رو تو خونه مون داشته باشی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی