اطلاعات دوره
آموزش پایه ای نرم افزار ماشین کاری سالیدکم SolidCAM
مسیر آموزشی

آموزش پایه ای نرم افزار ماشین کاری سالیدکم SolidCAM

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:28 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر بهنام آخوندی4.3
  • زمان:12 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار SolidCAM یک نرم افزار استثنایی و تضمین شده بوده که به عنوان مهندسی CAM با نرم افزار SOLIDWORKS در ارتباط است. ترکیب SOLIDWORKS + SolidCAM یکی از بهترین کلاس های CAD / CAM را جهت سازمان دهی تولید، فراهم می آورد که با موفقیت در محیط های تولید توسط هزاران شرکت و کارگاه ساخت، استفاده شده اند. در این آموزش سعی شده است که علاوه بر آموزش استفاده از نرم افزار، مثال های واقعی ارائه گردد تا بتواند دید وسیعی را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد.
دوره آموزش پایه ای نرم افزار ماشین کاری سالیدکم SolidCAM دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر بهنام آخوندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایه ای نرم افزار ماشین کاری سالیدکم SolidCAM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیما

بیشتر توضیحات نرم افزار بود و پروژه محور نبود.

سعید

من مقطعی از این آموزش استفاده کردم و دقیق نگاه نکردم اما همون پارت هایی که دیدم خیلی خوب بود و برای من مفید بود.

آرمین

یکی از بهترین آموزش های فرادرس بود که دیدم. هم سرفصل اوکی بود هم مدرس.

پرویز

خیلی وقته دارم از این آموزش استفاده می کنم، یکی از نیازهایی که داشتم واقعا یادگیری همین مطلب بود. چون هم تو کارم استفاده کردم و هم رشته ی درسیم مرتبط بود با این آموزش.

Arash

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی