اطلاعات دوره
آموزش زبان تخصصی مهندسی مکانیک
مسیر آموزشی

آموزش زبان تخصصی مهندسی مکانیک

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر علی سعداله4.6
  • زمان:7 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است که تمامی مباحث درسی از گرایش جامدات تا سیالات و ساخت و تولید بررسی شوند. از آنجایی که زبان انگلیسی‌ زبان واحد و مشترک در علوم مهندسی‌ محسوب می‌شود و اکثر مقاله‌ها و تحقیق‌های دنیا به این زبان نوشته می‌شوند، ضرورت یادگیری لغت‌ها و جمله‌های تخصصی در زمینه مهندسی مکانیک ضرورتی انکارناپذیر محسوب می‌شود که در واقع، تسلط به زبان عمومی‌ حتی به میزان بالا، جوابگوی نیاز‌های صنعتی، گفتمان‌ها و نشست‌های تخصصی نیست، لذا دانشجویان مهندسی‌ مکانیک باید در فراگیری لغت‌های تخصصی و جمله‌های فنی‌، اهتمام ویژه‌ای به کار گیرند تا بتوانند آینده شغلی‌ و حتی تحصیلی‌ خود را تضمین کنند.
دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی مکانیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر علی سعداله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی مکانیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

خودم مکانیک ارشد دارم قبلا خودم مطالعه داشتم جهت یاد آوری و مرور گرفتم عالی بود.

علی

مدرس کاملا مسلط هستند و خیلی عالی توضیحات را ارائه می کردند.

مهدی

آموزش خوبی بود و چون شاغلم فرصت کلاس ندارم این آموزش خیلی مفید بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی