اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ریخته گری و انجماد مواد فلزی‎
مسیر آموزشی

آموزش ریخته گری و انجماد مواد فلزی‎

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :8 نظر3.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:صابر فرمانی5
  • زمان:21 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ریخته گری، عبارت است از شکل دادن فلزات و آلیاژها از طریق ذوب، ریختن مذاب در محفظه ای به نام قالب و آنگاه سرد کردن و انجماد آن مطابق شکل محفظه قالب. این روش، قدیمی ترین فرایند شناخته شده برای به دست آوردن شکل مطلوب فلزات است. ریخته گری هم علم است و هم فن، هم هنر است و هم صنعت. به میزانی که ریخته گری از حیث علمی پیشرفت می کند ولی در عمل هنوز تجربه، سلیقه و هنر قالب ساز و ریخته گر است که تضمین کننده تهیه قطعه ای سالم و بدون عیب است. این فن از اساسی ترین روش های تولید است چون که حدود 50 درصد وزنی کل قطعات ماشین آلات به این طریقه ساخته می شوند.
دوره آموزش ریخته گری و انجماد مواد فلزی‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط صابر فرمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریخته گری و انجماد مواد فلزی‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر

فقط مناسبه رشته صنایع می باشد. و این که نسبتا خوبه آموزش.

سعید ملکی نیا

بسیار مفید و عالی بود. دقیقا چیزی بود که احتیاج داشتم و خیلی خوشحالم که آموزش های این چنینی به زبان فارسی تهیه میشه. از مدرس محترم و تیم فرادرس کمال تشکر رو دارم. دمتون گرم.

مهدی

سلام میزان تسلط مدرس بر روی مطالبی که ارائه کردن قوی بود و به خوبی تونستن مفهوم برسونن و در روند یادگیری من به مشکل خاصی برخورد نکردم. برای من که آموزش مفید بود.

مهدی

سلام وقت بخیر سرفصل های ارائه شده خیلی خوب بود. مخصوصا الان که همه چی آنلاین شده این آموزش ها میتونه کمک آموزشی خوبی باشه.

امین

از پایه اموزش رو شروع کرده بودند و اموزش جامع بود. اکثر مباحث را پوشش میداد. تصاویر اسلایدها کم بود، پایین تصویر به انگلیسی نوشته شده بود و برای مخاطبینی که به زبان انگلیسی تسلط نداشتند مشکل بود. مدرس کمی کتابی حرف می زدند اگر لحن مدرس کمی عامیانه بود بهتر میشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی