اطلاعات دوره
آموزش محیط اسکچر Sketcher در کتیا CATIA
مسیر آموزشی

آموزش محیط اسکچر Sketcher در کتیا CATIA

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:17 نظر3.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی تاجیک4
  • زمان:6 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش قسمت‌های مختلف محیط طراحی (Sketcher) نرم‌افزار کتیا (CATIA) پوشش داده شده است. تمامی نوار ابزارهای موجود در این محیط که در محیط‌های آموزشی و کارگاهی در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد را به همراه جزئیات آن آموزش می‌دهیم. روش‌های نقشه‌کشی و همچنین به استانداردهای مورد استفاده در این محیط به همراه استانداردهای نام گذاری نرم‌افزار و روش انتقال طرح‌ها نیز می‌پردازیم. همزمان با آموزش تئوری، نقشه‌ها و طرح‌هایی به صورت عملی تمرین و طراحی شده است. نمونه‌های برای کار خود دانشجویان ارائه شده است. فایل‌های تمامی مدل‌های کار شده به همراه فایل آموزشی ارائه شده است.
دوره آموزش محیط اسکچر Sketcher در کتیا CATIA دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی تاجیک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محیط اسکچر Sketcher در کتیا CATIA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نفس

مجموعه آموزش کاملی بود. ممنونم از شما.

عباس

کیفت این آموزش پایین بود، مدرس به مباحث تسلط کافی ندارن، از اونجا که فقط به محیط Sketch پرداخته توقع جزئیات بیشتری داشتم.

وحید

مدرس خیلی سریع و بدون هیچ مقدمه و هیچ نظمی درس میدن و مطالب منظم نیست و خیلی پرش داره، نه به درد کسی که هیچ آشنایی نداره میخوره نه به درد کسی که آشنایی نسبی داره. بهتر بود از اول هر قسمت محیط طراحی دو بعدی خوب توضیح داده میشد، بعد ازشون استفاده میکردن.

محمد

سلام به نظر بنده شروع خوبی را داشت مخصوصا برای افرادی که مبتدی هستند و بسیار کامل توضیحات رو بیان گرده اما یکسری از نکات ریز که هر کسی رو به سوال کردن وادار میکند را رد کرده و اونا رو توضیح نمیده که این خودش به این معناست که آموزش باید قسمت تکمیلی داشته باشد خیلی ممنون از فرادرس

امید

متاسفانه اصلا خوب توضیح داده نمیشه و خیلی طوطی وار آموزش داده شده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی