اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی فرآیندهای ریخته گری با پروکست ProCAST
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی فرآیندهای ریخته گری با پروکست ProCAST

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر بهنام آخوندی4.3
  • زمان:4 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ریخته گری یکی از قدیمی‌ ترین فرآیندهای تولید قطعات فلزی است. تنوع گوناگون روش های ریخته گری و نیز زیاد بودن متغیرهای آن فرآیند سبب شده است که بهینه سازی این فرآیند مستلزم به کار گیری سیستم های نرم افزاری باشد. نرم افزار ProCast که حاصل بیش از 30 سال ارتباط سازنده با صنایع ریخته گری است، قادر به انجام تحلیل های مختلف مانند تحلیل های حرارتی، سیالاتی، تنشی، ریز ساختار و غیره می باشد. در این فرادرس هدف معرفی روش های تولید مواد فلزی، فرآیند ریخته گری و در ادامه معرفی نرم افزار پروکست و نحوه شبیه سازی فرآیند های ریخته گری با استفاده از این نرم افزار است.    
دوره آموزش شبیه سازی فرآیندهای ریخته گری با پروکست ProCAST دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر بهنام آخوندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی فرآیندهای ریخته گری با پروکست ProCAST را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر سامان

پیوستگی ش با سالیدورکس خوب بود.

اکبر

نمونه ای از این آموزش رو در بازار ندیدم یه کار ابتکاری جدیده

شاهین

آموزشش بیرون خیییلی کمه اگرم باشه قیمتش خیلی بالاست. دوره های فرادرس خیلی خیلی کامله حتی اگر چند وقت بعد هم یادت بره یا اگر سوالی برات پیش بیاد، می تونی دوباره آموزش ببینیش من همیشه اینکارو میکنم.

حمید عظیمی

باید اول یه خسته نباشید به تیم فرادرس بگم که تقریبا اولین مجموعه آموزش شبیه ساز ریخته گری(پروکست) به زبان فارسی رو منتشر کردند واقعا دمتون گرم که اینجوری جای خالی آموزش ها رو پیدا میکنید و سریعا پرش میکنید چون یک نیاز واقعی بود این آموزش مخصوصا برای کسایی مثل من که زبان انگلیسی در حدی بلد نیستیم که ویدیو آموزش به زبان انگلیسی ببینیم.آموزش خوبی بود ولی اینکه آیا واقعا چهار ساعت برای یاد گرفتن نرم افزاری با این گستدگی کافیه؟!اصول اولیه و کلی در این آموزش گفته میشه و تا حد زیادی دید هرکس رو نسبت به کار با این نرم افزار باز میکنه اما همچنان خیلی از پنل ها و قسمت ها تقریبا ناگفته باقی میمونه.در کنار انتقادی که کردم یه نکته مثبت هم بگم اونم توضیحات قبل از شروع کار با نرم افزار هست که مدرس این مجموعه راجب انواع روش های ریخته گری با نمایش ویدیو مربوط به هر بخش میده واقعا عالیه کاش یه مدل آموزشی بشه این نمایش ویدیو های فضای واقعی کارگاه ها و توضیح روی این ویدیو ها

سعادتی

با سلام و سپاس بابت آموزش نرم افزار شبیه سازی پروکست> با توجه به اینکه بنده قبلا در دانشگاه واحد درسی مذکور را گذرانده بودم و اکنون از این آموزش بهره بردم، شاهد مرور کامل تری از سر فصل ها و بخش های مختلف این نرم افزار بودم، و البته از مزایای دیگر این آموزش یادگیری هر دو نسخه قدیم و جدید به صورت کامل می باشد که هر کدام ویژگی های انحصاری خودشان را دارند. و در آخر از فرادرسی های عزیز درخواست آموزش سایر نرم افزار های شبیه سازی فرایند های ریخته گری از جمله ماگما و SUT CAST را با همین سبک و کیفیت دارم تا ضمن بهره مندی از علوم جدید کاربران بتوانیم نرم افزار ارجح تر در صنعت ایران عزیز جایگزین شود. با سپاس فراوان از استاد عزیز آقای آخوندی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی