اطلاعات دوره
آموزش گرافیک کامپیوتری + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش گرافیک کامپیوتری + مفاهیم کلیدی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به این که درس گرافیک کامپیوتری ترکیبی از مفاهیم هندسی–ریاضی و کامپیوتری است و در بسیاری از دانشگاه ها تنها از جنبه کامپیوتری به آن پرداخته می شود، هدف برای ارائه این درس این است که بیشتر به بیان پایه های ریاضی آن بپردازیم و بخشی از مطالبی را که مطالعه آنها برای دانشجویان به تنهایی سخت است را توضیح دهیم.
دوره آموزش گرافیک کامپیوتری + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر زهرا نیلفروشان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرافیک کامپیوتری + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یونس

از نظر محتوایی واقعا عالی بود ولی میتونست شکل هارو به صورت انیمیشنی نشان بده.

فاظمه

من وقتی کتاب این آموزش رو مطالعه کردم اصلا نتونستم متوجه بشم با دیدن فیلم آموزشی شما تونستم نیازم رو برطرف کنم. من خودم رشتم کامپیوتره و واقعا آموزش شما عالی بود.

یونس

مدرس بسیار عالی تدریس می کنند. معمولا در کلاس های دانشگاه آموزش به طور کامل تدریس نمی شود اما با دیدن آموزش توانستم مطالب را به درستی یاد بگیرم.

صفا

فوق العاده روان و مسلط آموزش دادین...خدا قوت

معصومه جلالی

عالیه. مرسی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی