اطلاعات دوره
آموزش تحلیل فرایندهای شکل دهی حجمی فلزات با نرم افزار دفرم DEFORM
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل فرایندهای شکل دهی حجمی فلزات با نرم افزار دفرم DEFORM

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر بهنام آخوندی4.3
  • زمان:2 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فرآیندهای شکل دهی حجمی فلزات به طور وسیعی در صنعت استفاده می شود. با تحلیل این فرآیندها می توان ضمن بهبود طراحی قالب و فرآیند اطلاعاتی نظیر نیروی لازم برای انجام عملیات، شکل نهایی محصول و … به دست آورد. لذا علاوه بر جنبه های صنعتی این نرم افزار در حوزه های پژوهشی نیز می تواند به کار گرفته گردد.
دوره آموزش تحلیل فرایندهای شکل دهی حجمی فلزات با نرم افزار دفرم DEFORM دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر بهنام آخوندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل فرایندهای شکل دهی حجمی فلزات با نرم افزار دفرم DEFORM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

برای پروژه ای که داشتم تهیه کرده بودم و واقعا آموزش کامل و جامعی بود.

احسان

دوره خوبی بود جای دیگه ای به غیر ار فرادرس ندیدم که برای deform آموزش داشته باشه. ای کاش آموزشای تو این زمینه رو بیشتر کنید.

حسن

سلام با تشکر از مهندس آخوندی.  دوستان من نرم افزار ورژن 6 رو دارم و از فایل هایی که در آموزش هست ؛ نرم افزار دفرم برای import کردن شکل ها فایل های DXF. را قبول نمیکنه...... کسی میدونه علت چیه؟

مصطفی

ابتدا تشکر میکنم از فرادرس به خاطر پرداختن به این موضوع و بعد تشکر می کنم از بهنام آخوندی بابت توضیحات خوب و کامل در مورد این نرم افزار. من از این آموزش در پروژه پایانی کارشناسی استفاده کردم و خیلی بهم کمک کرد.

سینا

آموزش مربوط به نسخه قدیمی تر برنامه است. بهتر است نسخه جدید نیز بطور کامل آموزش داده شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی