اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کتیا – محیط DMU Fitting در CATIA
مسیر آموزشی

آموزش کتیا – محیط DMU Fitting در CATIA

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :9 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:شاهین اسدی4.6
  • زمان:1 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

محیط دی ام یو فیتینگ کتیا (DMU Fitting) جزء مهم ترین محیط های این نرم افزار می باشد که برای ارائه طرح به مخاطبین می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، زیرا که شما نحوه مونتاژ و دمونتاژ قطعات طرح خود را با استفاده از ویدئو نشان می دهید که مطمئناً جذابیت و کیفیت فوق العاده ای خواهد داشت. استفاده از این ویدئو می تواند جزء بهترین راه ها برای یادگیری این محیط باشد، زیرا دستورهای کاربردی با جزئیات توضیح داده شده و سه مثال مختلف و متنوع در طول این دوره کاملا توضیح داده شده است.
دوره آموزش کتیا – محیط DMU Fitting در CATIA دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شاهین اسدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتیا – محیط DMU Fitting در CATIA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

میلاد

انتظار داشتم پکیج کامل تر باشه.

علیرضا

بسیار خوب و کاربردی تدریس کرده اند. تسلط مدرس هم به موضوع بسیار خوب بود. پیشنهاد می کنم ایشان برای سایر مباحث کتیا هم درس آماده کنند. تشکر

بهاره

بسیار مفید و مختصر وکاربردی و جامع بود بیان مدرس هم کاملا قابل درک و شیوا بود اینکه چکیده مطالب رو به صورت کامل عنوان کردن خیلی این آموزش رو کاربردی کرده بود ممنون از فرادرس

سید

توضیحات و نحوه بیانشون واقعا خوب بود مثل بقیه آموزش هایی که از فرادرس تهیه کرده بودم.

مهران

90 درصد موضوعاتی که باید گفته میشد در خصوص این عنوان رو مدرس در تایم مناسب و بیان عالی ارائه کردند و میتونم بگم این آموزش می تونه برای 80 درصد کسانی که تهیش می کنند مفید واقع بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی