اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارتعاشات مکانیکی همراه با حل مثال در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش ارتعاشات مکانیکی همراه با حل مثال در متلب MATLAB

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به اهمیت درک صحیح ارتعاشات مکانیکی برای محققان و مهندسان در صنعت، در این آموزش سعی بر این است تا شما با مبانی ارتعاشات سیستم های گسسته (چند جرم و فنر و دمپر) و سیستم های پیوسته (میله، تیر، ورق و پوسته) آشنا شوید. همچنین این فرادرس، به آموزش کدنویسی با نرم افزار متلب و حل مثال های عملی ارتعاشات مکانیکی برای مهندسان، می پردازد و کلیه اهداف ذکر شده در بخش توضیحات را پوشش می دهد.
دوره آموزش ارتعاشات مکانیکی همراه با حل مثال در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر برهان روستا ناوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتعاشات مکانیکی همراه با حل مثال در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سمیه

در حدی بود که مشکلمو برطرف کرد. خودم ارشد رشتشو دارم در کل خوب و قابل قبول بود.

یاسمن

توضیحاتشون خیلی خوبه و کامله

امیر محمد

از پکیج های بسیار خوبی بود که دیدم و به دوستانم پیشنهاد کردم.

زهره

سلام برای من که سطح تحصلاتم از کارشناسی بالاتر هست سطح مطالب خوب بود اما برای بچه های کارشناسی یه مقدار سنگین هست. مطالب ذکر شده خیلی خوب بودند ولی بهتر بود با بیان ساده تر گفته میشد که درکش برای بچه ها راحتر می شد و این باعث می شد خیلی بهتر با محتوا ارتباط بگیری. ولی آموزش از نظر مثال ها گفته شده با توضیحات خوب و اینکه در محیط متلب ارائه شده بود خیلی عالی هست.

روح الله

کیفیت تدریس و تسلط مدرس خیلی خوب بود البته یه سری اشکالات جزئی داشت با سرعت بالا تدریس می کردند انگار روخوانی بود به نظرم باید همچین آموزشی خلاقیتم داشته باشه ولی در مجموع برای من مفید بود چون خودم مدرس هستم یه کمک تدریس می خواستم برای بچه هام که نتیجه لازم رو دریافت کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی