اطلاعات دوره
آموزش سالیدورکس – پلاگین پاور سرفیس Power Surface
مسیر آموزشی

آموزش سالیدورکس – پلاگین پاور سرفیس Power Surface

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید محمود روستا4.8
  • زمان:3 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پلاگین پاور سرفیس (Power Surface) یک پلاگین قدرتمند جهت مدل‌سازی غیر پارامتریک در نرم‌افزار سالیدورکس (SOLIDWORKS) است. احجام پیچیده‌ای که توسط حالت پارامتریک سالیدورکس یا به سختی مدل می‌شوند یا امکان مدل‌سازی چنین احجامی توسط حالت پارامتریک سالیدورکس نیست، می‌توان به راحتی با پلاگین پاور سرفیس مدل‌سازی کرد. هدف از این آموزش این است که مهندسینی که با نرم‌افزار سالیدورکس کار می‌کنند بتوانند هرگونه مدلی را با این نرم‌افزار در زمان کمتر و به بهترین نحو ممکن مدل کنند و حتی مدل‌هایی که در حالت عمومی سالیدورکس امکان مدل‌سازی آن‌ها نیست و یا به سختی قابل انجام است، به واسطه آن انجام داده و به نرم‌افزارهای مدل‌سازی دیگری نیاز نداشته باشند.
دوره آموزش سالیدورکس – پلاگین پاور سرفیس Power Surface دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمود روستا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سالیدورکس – پلاگین پاور سرفیس Power Surface را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

بهترین و کامل ترین مجموعه سالید بود، تشکر.

محمدرضا

آموزش خوبی بود. تمام قسمت های پلاگین رو به طور کامل توضیح داده بود مدرس.

مهدی

مرتبط با رشتم بود و خیلی کاربردی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی