اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی ورقکاری در اتودسک اینونتور Autodesk Inventor
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی ورقکاری در اتودسک اینونتور Autodesk Inventor

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رضا دادخواه4.9
  • زمان:2 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هر طراح مکانیک در کنار آشنایی با سایر روش‌های طراحی قطعات مکانیکی همچون: ماشین‌کاری، جوشکاری و ریخته‌گری باید با روش تولید قطعات به کمک ورقکاری نیز تسلط داشته باشد تا در راستای طراحی محصولات مختلف بتواند حداکثر استفاده را از آن ببرد. هدف از این فرادرس، آشنایی با ابزارها و قابلیت‌های طراحی محیط ورقکاری در نرم‌افزار اینونتور به منظور تسلط در طراحی و انجام هرگونه پروژه کاربردی در این زمینه است. 
دوره آموزش مدل سازی ورقکاری در اتودسک اینونتور Autodesk Inventor دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا دادخواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی ورقکاری در اتودسک اینونتور Autodesk Inventor را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

خیلییی خوب بود و راضی بودم.

محمد صادق

باتشکر از استاد دادخواه. لطفا آموزش پیشرفته ورقکاری هم ارائه کنید.

فدايي

بسيار مفيد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی