اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار SAM سم – طراحی و آنالیز مکانیزم های مکانیکی‎
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار SAM سم – طراحی و آنالیز مکانیزم های مکانیکی‎

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ویدئویی نرم افزار SAM سعی شده است از ابتدای مدل سازی، نکات مهم و کاربردی در هر بخش ارائه شود و پس از ایجاد مدل و تعریف شرایط مرزی یا تکیه گاهی، خروجی های مد نظر پردازش شده و تحلیل های لازم بیان شوند. پس از تسلط بر نکات ارائه شده در این مجموعه، کاربران قادر به طراحی بهینه با توجه به شرایط و محدودیت های مکانیزم و نیز شبیه سازی با توجه به درجه آزادی سیستم های متداول خواهند بود.
دوره آموزش نرم افزار SAM سم – طراحی و آنالیز مکانیزم های مکانیکی‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود سلطان ‎رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار SAM سم – طراحی و آنالیز مکانیزم های مکانیکی‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدیه

برای برادرم تهیه کردم، خیلی راضی بودن و تونستن مباحث مدنظر رو یاد بگیرن.

عباس

تقسییم بندی موضوعات خوب بود و خیلی خوب توضیح داده می شد و حالت نمایشی داشت که این کمک میکرد بهتر یاد بگیریم. از مدرک اساتید فرادرس هم مشخصه که سواد بالایی دارند. کلا از فرادرس خوشم میاد چون کار خوبی رو شروع کرده و داره ادامه میده.

ابراهیم

تقریبا آموزش رو مشاهده کردم، توضیح مدرس خیلی خوب بود.

کوشیار

خیلی خوب توضیح داده شده اما کامل تر میشه Help رو گفت. مثال ها ساده تر بود و انتظار من بیشتر بود اما برای یک پروژه دانشجویی که من انجام دادم خوب و قابل استفاده بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی