اطلاعات دوره
آموزش نورد در شکل دادن فلزات (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نورد در شکل دادن فلزات (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف اصلی فرایندهای شکل دادن فلزات ایجاد یک تغییر شکل مطلوب از ماده صلب اولیه با یک هندسه مشخص است. مسلما محصول بایستی از لحاظ خواص مکانیکی، نوع سطح خارجی و دقت ابعادی کیفیت مطلوب را داشته باشد. رسیدن به این اهداف وابستگی نزدیکی به تکنولوژی فرایند شکل دهی دارد. در این درس شما با انواع فرایندهای شکل دادن فلزات و تکنولوژی های مرتبط با آن آشنا می شوید و محاسبات ریاضی تمامی فرایندها را به طور کامل می آموزید. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث نورد در شکل دادن فلزات را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش نورد در شکل دادن فلزات (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا اکرمی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نورد در شکل دادن فلزات (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد اسکندری

خیلی با کیفیت و روش تدریس عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی