اطلاعات دوره
آموزش ماشین کاری CNC با اج کم EDGECAM
مسیر آموزشی

آموزش ماشین کاری CNC با اج کم EDGECAM

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استفاده از دستگاه های CNC در تولید قطعات دقیق، در صنعت رشد زیادی داشته است. امروزه به دلیل توصیه فراوان به یادگیری این روش، همه مهندسین مکانیک باید با این روش تولید آشنا باشند. با وجود اینکه نرم افزار های متعددی در این زمینه موجود هستند، نرم افزار EDGECAM به عنوان یک نرم افزار مهندسی و قابل اعتماد اختصاصی برای این منظور است، برای این منظور معرفی می شود.
دوره آموزش ماشین کاری CNC با اج کم EDGECAM دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر منعمیان اصفهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماشین کاری CNC با اج کم EDGECAM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

نسبت به هزینه بد نیست ولی میتونست بهتر و قویتر باشه، از مطالب دیگه استفاده کردم تا تونستم آموزش کامل کنم در واقع یادگیری کاملتر بشه

سعید

با عرض سلام و خسته نباشید آموزش خوبی بود اگه یخورده بصورت حرفه ای تر گفته میشد بهتر بود از فرادرس هم تشکر میکنم بابت آموزش های مفیدش

علی

آموزش به صورت دانشگاهی تدریس شده که اگر یک مقدار مباحث به صورت کاربردی تر هم گفته بشه بهتر می شود. در کل آموزش خوبی برای بنده بود و راه گشا شد.

حسن عمادی

با سلا م برای ارتقای سطح دانش فنی بویژه ماشین ابزار که قلب این صنعت است مد نظرمه امیددارم با اجرای چنین آموزش ها همواره به روز باشیم. متشکرم عمادی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی