اطلاعات دوره
آموزش مدارهای منطقی یا سیستم های دیجیتال 1
مسیر آموزشی

آموزش مدارهای منطقی یا سیستم های دیجیتال 1

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:18 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:20 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

قابلیت‌ها و تکنولوژی سیستم‌های دیجیتال روز به روز در حالت بهبود هستند و به همین جهت، بر دانشجویان و مهندسین لازم است به‌ شکل دقیق و مفهومی با اصول سیستم‌های دیجیتال، قواعد پیاده‌سازی و کاربردهای آن‌ها آشنا باشند. در این آموزش و در 10 درس به مبانی، تحلیل و طراحی مدارهای منطقی می‌پردازیم.
دوره آموزش مدارهای منطقی یا سیستم های دیجیتال 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدارهای منطقی یا سیستم های دیجیتال 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهزاد

با درود شیوه انتقال و تسلط استاد بالاست و بی نظیره فقط توضیحات گفتاری اضافی زیادی داره. ارقام و نوشته های پاور پوینت رو یکی یکی میخونن.

اسدالله

بی نظیر

احسان

تشکر از فرادرس و آقای زندی 

تارا

من خودم به این موضوع مسلط هستم. ولی گرفتم که نکات اضافه بر سازمان هم بلد باشم هم نکات خوبی داشت هم این که خیلی واضح بود اصلا گمراه کننده نبود.

محمد حسین

عالی بود، خیلی خوب مطالب رو توضیح می دادند کامل بود و تمرین های خوبی داده بودند، هیچ مشکلی نداشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی