اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرایند جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی – مبانی و مقدمات
مسیر آموزشی

آموزش فرایند جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی – مبانی و مقدمات

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی برای اولین بار در موسسه جوش انگلستان در سال 1991 ایجاد شد. اولین بار میشرا و همکارانش فرایند اصطکاکی اغتشاشی را بر پایه جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی در سال 1999 ارائه کردند. در ابتدا جهت تولید آلیاژهای سوپرپلاستیک آلومینیوم به اندازه دانه بسیار خوب، جهت گیری مرزدانه‌ ای بالا مورد استفاده قرار می‌ گرفت. فرایند اصطکاکی اغتشاشی جهت تولید کامپوزیت‌ های پایه فلزی به منظور بهبود ریز ساختار مواد استفاده می‌ شود.
دوره آموزش فرایند جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی – مبانی و مقدمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پدرام پاک زادیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرایند جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی – مبانی و مقدمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

تیمور

سلام انتظار داشتم که خیلی بهتر از این تدریس می شد (بیان استاد، خیلی شیوا و روان نبود) ولی خب، برای کسانی که فقط میخوان اطلاعاتی در این زمینه کسب کنن، خوبه.

مازیار

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی