اطلاعات دوره
آموزش بازرسی جوش – تست ذرات مغناطیسی MPT
مسیر آموزشی

آموزش بازرسی جوش – تست ذرات مغناطیسی MPT

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی نجفی4.7
  • زمان:5 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، ابتدا مطالبی درباره انواع استانداردها بیان شده و سپس مطالب مربوط به بازرسی تست های غیرمخرب (ویژگی ها و درجه بندی آن ها) ارائه شده است. در ادامه مبانی تست ذرات مغناطیسی (آهنربا، میدان مغناطیسی و نشت شار مغناطیسی) و روش های مربوط به مغناطیسی کردن و مغناطیس زدایی قطعات، مورد بحث قرار می گیرد. در انتها نیز حدود پذیرش مربوط به ناپیوستگی های کشف شده توسط تست ذرات مغناطیسی از دیدگاه استانداردهای متفاوت مورد بررسی قرار داده می شود.
دوره آموزش بازرسی جوش – تست ذرات مغناطیسی MPT دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازرسی جوش – تست ذرات مغناطیسی MPT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

راضی کننده بود، خیلی متنوع بود فقط، محتواش یه کم با اون یکی آموزش های فرادرس یکسان بود.

حجت

صدای رسا و واضح استاد عالی بود..ایراد بسیار بزرگی که این اموزش دارد اغلب مطالب بدون عکس و فیلم های برای درک بهتر نوع تست و نحوه انجام تست ها بود و فقط بایستی به سخنان استاد اکتفا کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی