اطلاعات دوره
آموزش ارتعاشات مکانیکی – مرور و حل تست کنکور ارشد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ارتعاشات مکانیکی – مرور و حل تست کنکور ارشد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ارتعاشات مکانیکی یکی از درس های اصلی رشته مهندسی مکانیک است که دانشجو باید مسلط به تمام مفاهیم استاتیکی و دینامیکی باشد تا بتواند مسائل آن را درک و حل نماید. مسائل موجود در این درس بسیار متنوع بوده و نیاز به دانش پایه دارد، به طوری که حل این مسائل نیازمند تعریف یک چارچوب مشخص و استراتژی مناسب است. بر این اساس در این فرادرس سعی شده است تا با مفاهیم ساده، مسائل را برای دانشجو تفهیم نموده و راهبردهای اساسی و ساده برای حل مسائل به خصوص مسائل کنکور کارشناسی ارشد بیان شود و با استفاده از استراتژی های بیان شده در هر درس چندین سوال حل شود.
دوره آموزش ارتعاشات مکانیکی – مرور و حل تست کنکور ارشد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدعلی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتعاشات مکانیکی – مرور و حل تست کنکور ارشد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی