اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سیستم های حرارتی خورشیدی با نرم افزار Valentin T*SOL
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سیستم های حرارتی خورشیدی با نرم افزار Valentin T*SOL

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیرعلی محجوب5
  • زمان:2 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش تلاش می شود تا پس از آشنایی با اصول این سیستم ها، مانند: نحوه عملکرد آن ها، اجزای آن ها، نحوه انتخاب این اجزا و…، طراحی یک نمونه پروژه ساده شده توسط نرم افزار Valentin T*SOL انجام گردد و نکات مربوط به این طراحی آموزش داده شود. همچنین برای فاز عملی این کار در این آموزش، افراد با طراحی نقشه های برقی و تاسیسات این سیستم ها آشنا می شوند. این آموزش برای افرادی که علاقه به این حوزه دارند بسیار مفید بوده و پس از این آموزش می توانند به طراحی سیستم های حرارتی خورشیدی بپردازند.
دوره آموزش طراحی سیستم های حرارتی خورشیدی با نرم افزار Valentin T*SOL دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرعلی محجوب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سیستم های حرارتی خورشیدی با نرم افزار Valentin T*SOL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سهیل

توضیحات بسیار بسیار تکمیل بود همش گام به گام بود ترتیب قرار گیری عالی بود.

هومن

نرم افزار بسیار زیبایی هست و اول باید از فرادرس و مدرس عزیز بابت تهیه این دوره تشکر کرد. نکات جالبی مطرح می شود. من شخصا در باره کولکتورها و انرژی خورشیدی مطالعات زیادی داشته ام با اینحال این دوره بازم مفید بود. فصل اول اطلاعات خیلی جالبی رو درباره آمار مصرف انرژی های مختلف، انواع کولکتورها، اجزاء سیستم خورشیدی و غیره در اختیار مخاطب می گذارد. در فصل های بعدی هم شبیه سازی سیستم خورشیدی بحث میشه. دوره مفیدی بود. هرچند من که سابقه طولانی کار با نرم افزار ترنسیس رو دارم، خیلی دلم می خواست کمی آنالیزهای بیشتر انجام می گرفت و ریپورت های بیشتری با دقت بیشتر مورد بحث قرار می گرفتند. اگه فرادرس و مدرس محترم بتوانند چند دقیقه ای به این آموزش اضافه کنند و کمی نتایج با دقت بیشتری تحلیل شوند من به این دوره نمره کامل می دهم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی