اطلاعات دوره
آموزش تحلیل میدان وابسته به زمان جریان روی استوانه با فلوئنت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل میدان وابسته به زمان جریان روی استوانه با فلوئنت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر2.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سهیل اسعدی3.7
  • زمان:46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Ansys Fluent قوی ترین نرم افزار موجود جهان در زمینه تحلیل مسایل به کمک دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) است و این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که با استفاده از آن، مدل های مورد نظر خود را تحلیل کرده و بازده آن ها را افزایش دهد. فلوئنت دارای مدل سازی های فیزیکی بسیار توانمند و منطبق با واقعیت برای ارایه نتایج بسیار دقیق در گستره بزرگی از مسایل فیزیکی و سیالاتی است. با در نظر گرفتن این توانمندی ها و نیاز روزافزون جامعه علمی و صنعتی برای طرح های بهینه، یادگیری نرم افزار فلوئنت یک نیاز اساسی برای یک محقق و مهندس برای انجام پروژه های درسی و صنعتی است.
دوره آموزش تحلیل میدان وابسته به زمان جریان روی استوانه با فلوئنت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سهیل اسعدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل میدان وابسته به زمان جریان روی استوانه با فلوئنت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

teapot

با سلام خدمت استاد گرامی جناب آقای دکتر سهیل اسدی و تیم فوق العاده سایت فرادرس .... آموزش تحلیل میدان وابسته به زمان جریان روی استوانه با فلوئنت (رایگان) یکی از بهترین آموزشهایی هست که در عمرم دیدم چه بسا آموزش های پولی نیز از چنین کیفیتی برخوردار نبودند.به تمامی دانشجویان و مهندسان که کارهای تحقیقاتی و محاسباتی انجام می دهند توصیه می کنم این آموزش پر بار رو از دست ندهند. فقط یک خواهش در رابطه با آموزش های که قصد دارید در آینده تهیه کنید دارم متاسفانه 99 درصد آموزش های نرم های المان محدود به چند رشته مثل مکانیک ،عمران محدود میشه در حالی که در سایر رشته ها نیز به این نرم افزار نیاز هست به عنوان مثال رشته مهندسی معماری . برای تحلیل سیرکولاسون ایرکاندیشن در بنا ها و تحلیل ایر کاندیشن فضاهای تاریخی و یا بهینه سازی مصرف سوخت مخصوصا در کارهای تخقیقاتی به شدت نیاز می باشه .لطفا در صورت امکان تهیه این آموزش ها رو مد نظر قرار بدهید با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی