اطلاعات دوره
آموزش رایتینگ زبان انگلیسی  – نگارش یا Writing پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی – نگارش یا Writing پیشرفته

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا خاکی جوان5
  • زمان:3 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش شما با نحوه پاراگراف‌نویسی، تحلیل و نحوه پردازش جملات پاراگراف، انواع و اقسام پاراگراف، شیوه‌های متفاوت بسط و توسعه پاراگراف، عبارات و کلمات ربط مورد نیاز جهت ایجاد ارتباط بین جملات یک پاراگراف، ویژگی‌های یک مقاله و نوشته آکادمیک از جمله: نحوه صحیح و اصولی مقدمه، پاراگراف‌های بدنه و نتیجه‌گیری و موارد این‌چنینی آشنا می‌شوید. همچنین، برای هر مورد تدریس، حداقل یک پاراگراف نمونه ارائه می‌شود تا حداقل چند قالب، پاراگراف و در پایان متن مورد تایید و آکادمیک به عنوان راهنما و مثال داشته باشید. در نتیجه، استفاده از قالب‌های متعدد نگارش به زبان انگلیسی و مثال‌های متنوع به عنوان راهبرد اصلی در تمام طول آموزش رعایت شده است.
دوره آموزش رایتینگ زبان انگلیسی – نگارش یا Writing پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا خاکی جوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایتینگ زبان انگلیسی – نگارش یا Writing پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

استاد پترن هایی رو توضیح میداد که حالت تخصصی طور داشت.

محمد حسین

مقدمه چینی و بدنه متن و به طور کاملا واضح و عالی یاد گرفتم. واقعا جدید بود مطالب.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی