اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش میکروسکوپ الکترونی روبشی محیطی (ESEM) در آنالیز پیشرفته مواد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش میکروسکوپ الکترونی روبشی محیطی (ESEM) در آنالیز پیشرفته مواد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی صباغیان4.8
  • زمان:31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به محدودیت های میکروسکوپ های نوری در مطالعه دقیق ساختار ماده، امروزه میکروسکوپ های الکترونی پیشرفته که بر اساس حرکت الکترون ها عمل می کنند، مورد توجه قرار گرفته است. انجام فعالیت های تحقیقاتی با استفاده از چنین دستگاه هایی، نیازمند شناخت مشخصات، نحوه عملکرد، عوامل موثر در تشکیل و کیفیت تصویر حاصل و برطرف سازی عیوب موجود در آنالیز است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث آموزش میکروسکوپ الکترونی روبشی محیطی (ESEM) در آنالیز پیشرفته مواد را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش میکروسکوپ الکترونی روبشی محیطی (ESEM) در آنالیز پیشرفته مواد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی صباغیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروسکوپ الکترونی روبشی محیطی (ESEM) در آنالیز پیشرفته مواد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی