اطلاعات دوره
آموزش بازرسی جوش – تست مایع نافذ PT سطح 1 و 2
مسیر آموزشی

آموزش بازرسی جوش – تست مایع نافذ PT سطح 1 و 2

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محسن فاضلی3.1
  • زمان:4 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه راه هایی برای تعیین سلامت وجود دارد که مرسوم ترین آن، استفاده از تست های غیرمخرب است. تست های غیرمخرب به دلیل عدم اثرگذاری بر روی کارایی قطعه، بسیار مورد توجه مهندسان هستند که انواع مختلفی دارند و هر کدام مزایا و معایبی دارند. یکی از این تست ها، تست مایع نافذ است که در صنعت به PT مشهور است. این تست از جمله تست های ارزان قیمت برای تشخیص عیوب راه یافته به سطح است به طوری که در صورت انجام درست و صحیح این تست می توان در وقت و هزینه صرفه جویی کرد. این آموزش با در برگرفتن تمام مباحث مورد نیاز  از ابتدای شروع انجام تست تا مراحل نهایی آن، یک مرجع کامل برای یادگیری این تست است.
دوره آموزش بازرسی جوش – تست مایع نافذ PT سطح 1 و 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن فاضلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازرسی جوش – تست مایع نافذ PT سطح 1 و 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

یه کم روخوانی بود.

هادی

من هم برای کار دانشگاهیم هم برای کارم، از این آموزش استفاده کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی