اطلاعات دوره
آموزش ورکینگ مدل سه بعدی Working Model 3D
مسیر آموزشی

آموزش ورکینگ مدل سه بعدی Working Model 3D

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر سروش ابیانه4.2
  • زمان:4 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، محیط نرم افزار Working Model و چگونگی شروع مدل سازی با آن، معرفی می گردد. در این راستا، در غالب چندین مثال گوناگون و متنوع، نحوه ایجاد قطعات مختلف بیان شده و سپس به چگونگی ایجاد قیود بین آن ها پرداخته می شود. این قیود می توانند از نوع لولا، جوش، فنر-دمپر و بسیاری از قیود دیگر باشند. در ادامه در صورت نیاز مکانیزم، بارهای خارجی در نقاط مورد نظر اعمال شده و پس از اجرای شبیه سازی، خروجی های مختلف (نظیر نیرو، گشتاور، سرعت و …) برای اجزای مختلف رسم می شوند.
دوره آموزش ورکینگ مدل سه بعدی Working Model 3D دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سروش ابیانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ورکینگ مدل سه بعدی Working Model 3D را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد

این آموزش رو کسی در ایران بلد نیست باهاش کار کنه، اگر هم کسی باشه هزینه های سرسام آوری داره، ممنون از سایت خوب فرادرس که به فکر ماهست خیلی آموزش کاربردی بود.

سیروس

من فقط بعضی قسمت هاش رو که نیاز داشتم دیدم ولی در حد مقدماتی خوب بود. لطفا پیشرفته اش هم ارائه بدید.

وحیدرضا

این آموزش همونطوری که مدرس هم میگن در سطح مقدماتی ارائه شده و اگر بخوام در این سطح آموزش رو بسنجم، آموزش خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی