اطلاعات دوره
آموزش معرفی Conveyor در ورکینگ مدل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش معرفی Conveyor در ورکینگ مدل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، محیط نرم افزار Working Model و چگونگی شروع مدل سازی با آن، معرفی می گردد. در این راستا، در قالب چندین مثال گوناگون و متنوع، نحوه ایجاد قطعات مختلف بیان شده و سپس به چگونگی ایجاد قیود بین آنها پرداخته می شود. این قیود می توانند از نوع لولا، جوش، فنر- دمپر و بسیاری از قیود دیگر باشند. در ادامه در صورت نیاز مکانیزم، بارهای خارجی در نقاط مورد نظر اعمال شده و پس از اجرای شبیه سازی، خروجی های مختلف (نظیر نیرو، گشتاور، سرعت و …) برای اجزای مختلف رسم می شوند.
دوره آموزش معرفی Conveyor در ورکینگ مدل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سروش ابیانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معرفی Conveyor در ورکینگ مدل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی