اطلاعات دوره
آموزش مکانیک تحلیلی ۲ (حل تست کنکور کارشناسی ارشد) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک تحلیلی ۲ (حل تست کنکور کارشناسی ارشد) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی احسانی4.9
  • زمان:53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دانشجویان مقطع کارشناسی رشته فیزیک ملزم به پاس کردن دو درس سه واحدی مکانیک تحلیلی 1 و مکانیک تحلیلی 2 هستند و این دو درس در فهرست مواد امتحانی آزمون تحصیلات تکمیلی نیز قرار دارند. دانشجویان با درک صحیح از این دو درس با شفافیت بخشیدن به ذهن فیزیکی خود، توانایی توصیف علمی پدیده های کلاسیک را فرا خواهند گرفت و به این ترتیب مهارت های طرح مساله، طراحی الگوریتم و برنامه نویسی را تا حد چشمگیری افزایش خواهند داد.
دوره آموزش مکانیک تحلیلی ۲ (حل تست کنکور کارشناسی ارشد) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی احسانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک تحلیلی ۲ (حل تست کنکور کارشناسی ارشد) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی