اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول خردایش و سنگ شکنی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اصول خردایش و سنگ شکنی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

عملیات خردایش و نرمایش، از بخش های اساسی و حساس در صنعت فرآوری مواد معدنی به شمار می روند که کاربرد گسترده و روز افزونی در سایر حوزه ها و صنایع مانند: تهیه مواد و مصالح ساختمانی، راهسازی، تولید دارو و نانوفناوری پیدا کرده اند. در صنعت فرآوری مواد معدنی، با توجه به کاهش عیار ذخایر معدنی و افزایش پیچیدگی ترکیبات کانی شناختی، هدف از خردایش، آزادسازی ذرات با ارزش و دستیابی به درجه آزادی بهینه جهت فرایندهای پر عیارسازی بعدی است. ما در این آموزش قصد داریم تا اصول خردایش و سنگ شکنی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش اصول خردایش و سنگ شکنی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدرضا فتاحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول خردایش و سنگ شکنی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پژمان

بسیار مفید بود ممنون از شما

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی