اطلاعات دوره
آموزش آماده سازی فضای کار هم راستایی ماشین های صنعتی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آماده سازی فضای کار هم راستایی ماشین های صنعتی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم فراست4.3
  • زمان:11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، یادگیری مبانی همراستاسازی و هم‌محوری تجهیزات دوار توسط تکنسین‌ها، کارشناسان و مهندسان فنی و مهندسی فعال در زمینه طراحی، تعمیرات این تجهیزات و پایش وضعیت (Condition Monitoring) است. در این آموزش پس از مقدمه و اهمیت همراستایی، ابزارها و روش‌های همراستایی در تجهیزات دوار معرفی شده و مورد بررسی قرار می‌گیرند. پس از آن، به همراستایی در اجزای دوار و انتقال قدرت در ماشین‌ها نیز پرداخته می‌شود. ما در اين آموزش قصد داريم تا آماده‌سازی فضای کار هم‌راستایی ماشین‌های صنعتی را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش آماده سازی فضای کار هم راستایی ماشین های صنعتی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم فراست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آماده سازی فضای کار هم راستایی ماشین های صنعتی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امین

سلام و تشکر خوب بود مهندس، بیشتر به سمت مقدماتی و تئوری بود. انشالله دوره های تکمیلی و عملی بزارید و ما مشتاقانه دنبال می کنیم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی