اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل و شبیه سازی پرسکاری شیاری با نرم افزار دفرم Deform
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل و شبیه سازی پرسکاری شیاری با نرم افزار دفرم Deform

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بهزاد تیموری4.7
  • زمان:56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی شده تا با یکی از روش های نوین تولید نانو ورق ها یعنی پرسکاری شیاری که در دو دهه اخیر برای بهبود خواص ورق های تولیدی به وسیله روش های گوناگون انجام شده است، آشنا گردید. پس از آشنایی با روش فوق و شبیه سازی در نرم افزار Deform از یک الگوریتم خاص که باعث پیش بینی خواص مکانیکی ورق های تولیدی از جمله سختی با تقریب نسبتا خوبی است به صورت عملی استفاده می شود. یکی از قسمت های پر هزینه روش پرسکاری شیاری، تولید قالب با پارامترهای گوناگون است که با استفاده از این الگوریتم و بدون نیاز به تست های عملی مختلف امکان رسیدن به مقادیر بهینه وجود دارد. هدف از این فرادرس آشنایی با یکی از روش های تغییر شکل پلاستیک شدید (SPD) یعنی پرسکاری شیاری محدود شده (CGP) است.
دوره آموزش تحلیل و شبیه سازی پرسکاری شیاری با نرم افزار دفرم Deform دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهزاد تیموری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل و شبیه سازی پرسکاری شیاری با نرم افزار دفرم Deform را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر علی

آموزش خيلي خوبي بود. مدرس تسلط کامل به موضوع داشت و در عين اختصار مفهوم را به صورت کامل انتقال مي داد.

محسن

عالی بود خیلی ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی