اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور انسیس فلوئنت – مدل سازی باتری در ANSYS Fluent
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور انسیس فلوئنت – مدل سازی باتری در ANSYS Fluent

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسن بزی4.5
  • زمان:1 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهم ترین و کارآمدترین ابزار برای ذخیره انرژی الکتریکی، باتری است که به دلیل استفاده بسیار گسترده از آن در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه با توسعه خودروهای برقی و هیبریدی (Hybrid) و همچنین گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها استفاده از باتری هایی با حجم ذخیره انرژی بالا، مورد نیاز است. در این فرادرس، به مدل سازی باتری در نرم افزار انسیس فلوئنت (ANSYS Fluent) می پردازیم. این آموزش شامل آماده سازی هندسه در Design Modeler و مش زدن در ANSYS Meshing بوده و دو باتری با هندسه های تخت و استوانه ای مدل می شود.
دوره آموزش پروژه محور انسیس فلوئنت – مدل سازی باتری در ANSYS Fluent دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن بزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور انسیس فلوئنت – مدل سازی باتری در ANSYS Fluent را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

واناند

کلا این آموزش ماژولی هست که هر کسی کار نمی کنه ولی استادهمه چیز را به خوبی توضیح دادند خیلی آموزش یونیکی هست.

نیما

از نظر آموزشی و نقطه نظر بیان خوبی داشت.

علی

برای شروع و آشنایی کاری که میخواستم انجام بدم خوب بود.

جواد

بیشتر به خاطر مطالعه حوزه ی کاریم گرفتم این آموزشو، خیلی برام جالب بود و خودمم الان دارم تو این زمینه کار می کنم. کلا سایت مفیدی دارید، من تو دانشگاه هم به همه دانشجوهام سایت شما رو خیلی معرفی کردم.

شهاب

در حد راه انداختن خوبه، همین که اطلاعات داشته باشی تو این زمینه، نباید انتظار داشته باشین، عملی و کاربردی تدریس کنن چون اولا هیچ کس این کارو نمی کنه، ثانیا هزینه ش بالای 1 تومن میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی