اطلاعات دوره
آموزش لینوکس مقدماتی – ساختار داخلی و ترمینال Linux
مسیر آموزشی

آموزش لینوکس مقدماتی – ساختار داخلی و ترمینال Linux

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:18 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا آقازاده4.7
  • زمان:8 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در عصر حاضر، هر کسی که بخواهد وارد بازارهای حرفه ای و بزرگ صنعت نرم افزار شود، نیاز دارد تا با سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس کار کند. این بازار، از مینی کامپیوترهای کوچکی مثل Raspberry Pi که برای هوشمند سازی و پروژه های اینترنت اشیاء به کار می آیند شروع می شود، تا مدیریت سرورهای عظیم برای پشتیبانی از سایت های حرفه ای و عملیات هایی مثل پردازش ابری و تجمیع بار پردازش امتداد دارد. دریچه ورود به دنیای عظیم نرم افزارهای آزاد و اوپن سورس (Open Source)، سیستم عامل لینوکس می باشد. در این فرادرس ساختار و معماری سیستم عامل لینوکس را یاد می گیرید و می توانید هر سیستم عامل مبتنی بر لینوکس را مدیریت کنید و بی هیچ واهمه ای مدیریت سرورهای لینوکسی را در دست بگیرید.
دوره آموزش لینوکس مقدماتی – ساختار داخلی و ترمینال Linux دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا آقازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لینوکس مقدماتی – ساختار داخلی و ترمینال Linux را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شیما

کلی ازش یاد گرفتم خیلی کاربردی بود.

کوروش

در سطح مقدماتی خوب و کافی بود.

مریم

باتوجه به اینکه آموزش رو به طور کامل مشاهده کردم، میتونم به جرات بگم یکی از بهترین دوره هایی بود که دیدم.

ستایش

من با این آموزش خیلی خوب یاد گرفتم و به نظرم محتوای کاملی داشت.

نسرین

آموزش واقعا خوبیه؛ من همیشه از فرادرس آموزش تهیه می کنم و بعدش میرم سراغ کتاب ها اینجوری کتابا رو بهتر متوجه می شم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی