اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی سیسکو CCNA Data Center سی سی ان ای دیتا سنتر – DCICN
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی سیسکو CCNA Data Center سی سی ان ای دیتا سنتر – DCICN

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرهاد فتحی4.6
  • زمان:12 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این فرادرس که مفاهیم آموزشی آن در سطح مقدماتی است، به گونه ای طراحی شده است که افرادی را مخاطب خود قرار دهد که تنها انجام امور پیکربندی ابتدایی بر عهده آن ها است و برای افرادی طراحی شده است که می خواهند خود را برای امتحان CCNA Data Center که سطح مقدماتی دوره Data center است آماده نمایند. این فرادرس برای کارشناسان فنی سازمان ها و شرکت هایی طراحی شده است که در زمینه دیتا سنتر سیسکو فعالیت می کنند و با مفاهیم مقدماتی دیتاسنتر سیسکو و طراحی مربوط به آن آشنا می شوند.
دوره آموزش مقدماتی سیسکو CCNA Data Center سی سی ان ای دیتا سنتر – DCICN دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرهاد فتحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی سیسکو CCNA Data Center سی سی ان ای دیتا سنتر – DCICN را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

درسته که بیشتر در خصوص CCNA صحبت می کردند، اما واقعا نیاز بود مثل عنوان بیشتر در خصوص دیتا سنتر صحبت می کردند.

فائزه

سلام و عرض ادب،  کتاب را به خوبی تشریح کرده بودید. .. سپاسگزارم. منتظر دوره ی dcict هم هستیم. سپاس

حسین

با سلام. واقعا هیچ بار علمی و عملی نداشت.

حسین

آموزش خوب و کاربردی بود. برای شروع میشه به عنوان یه منبع خوب معرفیش کرد.

محسن

در کل بخوام بگم برای اکثر آموزش های فرادرس لازمه در کنار آموزش یه کتاب یا یه منبع دیگه هم تهیه کرد اما برای شروع خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی